Monday, January 30, 2017

STGSS 45th Birthday

STGSS
感謝天父N年前讓我能入去這個奇妙的地方(當然也多謝當年我父母「逼迫」我入讀這間中學,詳情有機會再share吧)。
我人生第一份Snoopy禮物是中一時阿碧送給我的。
中四時因為我拿的一個Snoopy書包,令儍同學Sindy幫呢度改咗個花名"Snoopy Town Govt Sec School", 之後又進化為「花冠」,至今還是好記得呢件事。
多謝係度識嘅BLC姊妺家儀、阿碧、Joyce、Winnie婆婆、Yoko、嘉欣(同陳生?),一起成長。
人生中第一個(也是暫時唯一一個)契家姐Hazel Wong係嚮呢度「結拜」。
多謝係度識嘅社工Carol Chung, 令我對心理學和輔導產生興趣,中六時立志做一個(可愛的)Miss. (邊個話見社工 = 問題學生?!)
多 謝係度識嘅Miss Fung and Ms Wong, 令原本已經對計數有feel的我更熱愛Maths,尤其是Ms Wong, 因為我們之間發生太多儍事啦,而且她as my S4 class teacher推薦我參加Peer Counsellor, 我才識到Carol。
多謝在這裏遇到的所有人及事。
Happy 45th birthday, my mother school!

No comments: