Wednesday, March 30, 2022

我自己已經試過香港、台灣、日本、韓國及美國的正版Snoopy立體及平面即棄口罩,

見最近國內爸爸的朋友說原來中國大陸都有出正版Snoopy即棄口罩,我本身其實有d怕國內產品(之前個人一d不愉快經驗,覺得衞生一般,也試過疫症前旅行去國內授權的Snoopy店買充電線但成個盒都無PNTS字樣),不過都膽粗粗託他買入少量試下。


以下為個人試用意見。

立體:因為某些原因,我暫只收到八個款中的五個款。竟然係獨立包裝(但係可重複使用的貼,是否真的乾淨就看閣下接受程度,我就認為香港那隻「啤死」的就保証係衞生的),其中一個黑色口罩上2002 Peanuts版權字體有少少甩色,但公仔很突出(比台灣及韓國的黑色Snoopy mask明顯好多),遠看一定知係Snoopy mask, 戴上去係舒服㗎!

平面:不是獨立包裝(預咗),但口罩上都有印上PNTS字樣(大家可能記得我提及美國正版口罩竟然只在袋上印上PNTS mask上沒有)。d摺疊位有d唔平行,但肉眼睇係乾淨的。戴上去都舒服嘅。如果有留意,日本係2020年中係出過同一款的小臉女士版mask (也是made in China), 當時我都有托Cgift買入及用,咁呢隻國內成人版舒服d(好吧我承認我面闊…)


總結:價錢平,口罩整體質素比香港日本差,但和台灣韓國美國就差唔多。如果唔介意可以一用。

No comments: